Fremkallingskurs



Ny til fremkalling?

For å kunne fremkalle hos mørkerommet på egenhånd, er man nødt til å ta fremkallingskurs
først.
I starten av hvert semester legger vi ut kurs via facebookgruppen og discord. Hvert kurs
har plass til 3 stk, og her er det førstemann til mølla!


Det er også mulighet for å prøve seg frem og spørre oss under ‘Øl og fremkalling’, der det
alltid er erfarne mennesker til stede :-)